العودة   منتديات رسالة حب > >

نكت 2013 - نكت جديدة 2013 - نكت محششين 2013 - jokes نكت 2013 , jokes , احدث النكت 2013 , احلى نكت 2013 , اجدد نكت 2013 , نكت كيوت 2013 , نكت مضحكة 2013 , نكت جامدة 2013 , نكت محششين 2013 , نكت للمحششين 2013 , نكت جديدة 2013 , نكت تموت من الضحك


New topics in نكت 2013 - نكت جديدة 2013 - نكت محششين 2013 - jokes

نكت للمتزوجين جديده جدااا ولا احلى ، فوائد الزوجة النكدية، نكت مضحكه 2013

نكت للمتزوجين جديده جدااا ولا احلى ، فوائد الزوجة النكدية، نكت مضحكه 2013 نكت للمتزوجين جديده جدااا ولا احلى ، فوائد الزوجة النكدية، نكت مضحكه 2013 السلام

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع

الصورة الرمزية 7abiba
عضو
  • • رقم العـضـويـة » 71
  • • التسجيل » 5 - 1 - 2013
  • • الإقـامـة »
  • • الدولــة »
  • • الــجــنـــس »
  • • الــعــمــر »
  • • المــمشاركـات »2,752
7abiba غير متواجد حالياً
قديم ( 7 - 1 - 2013, 1:35 PM )
رقم المشاركة : (
1 )

 

 

 


 



نكت للمتزوجين جديده جدااا ولا احلى ، فوائد الزوجة النكدية، نكت مضحكه 2013
نكت للمتزوجين جديده جدااا ولا احلى ، فوائد الزوجة النكدية، نكت مضحكه 2013



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اقدم لكم اجدد نكت للمتزوجين
على منتـــدى رسالــة حب



فوائد الزوجة النكدية تجعل لسان الزوج رطبا بذكر الله -

طول اليوم يقول حسبي الله ونعم الوكيل

تساعد الزوج على غض البصر لأنه سيكره صنف الحريم

تساعد الزوج على صلة الرحم لأنه على طول الوقت عند أمه

تساعده على المحافظة على وزنه لأنها تسد نفسه عن الأكل

وبسبب قرفه منها سوف يقضي وقتاً أطول في العمل مما سيجعله ناجحاً في عمله

محققاً المثل القائل وراء كل رجل عظيم امرأة نكدية!


المواضيع المتشابهه:


k;j gglj.,[dk []d]i []hhh ,gh hpgn K t,hz] hg.,[m hgk;]dmK lqp;i 2013

 



ايمان غير متواجد حالياً
مشاركة رقم: ( 2 )
17 - 5 - 2013, 10:03 AM , 
ههههههههههه
ايوة كدة علشان بس يعرفو قيمتنا هو احنا اي حاجة ولا اية
داحنا جباريين ربنا يكفيهم شرنا
ايوة كدة يا حبيبا عرفيهم قيمتنا
تسلمي ياقمر علي الموضوع

رد مع اقتباس
نورا غير متواجد حالياً
مشاركة رقم: ( 3 )
18 - 5 - 2013, 1:39 AM , 
هههههههههههههههههههههههه عسل والله بس احلى حاجه انها حتغض بصره لانه سيكره صنف الحريم ياااااااااااااريت

رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدليلية (Tags)
2013, للمتزوجين, مضحكه, النكدية،, الزوجة, احلى, جدااا, جديده, فوائد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


العاب بنات منتديات اذاعة حب منتديات رسالة حب منتديات حب البنات city car speed
الساعة الآن 7:49 PM


 

 

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML
 
Powered by vBulletin® Version 3.8.7 Search Engine Friendly URLs by vBSEO